•  
  • Wydział
    • Władze Wydziału
    • Struktura Wydziału
    • Informacje o Wydziale (do 30 września 2019)
    • Strategia rozwoju
    • Polityka jakości
    • Akredytacje
    • Regulaminy
    • Organy kolegialne
    • Baza pracowników Wydziału Humanistycznego
    • Konsultacje pracowników w semestrze letnim 2022/2023
    • Dostępność - informacje o Uczelni
  • Rady Dyscyplin
    • Ewaluacja dyscyplin naukowych
    • Rada Dyscypliny Naukowej Filozofia
    • Rada Dyscypliny Naukowej Historia
    • Rada Dyscypliny Naukowej Językoznawstwo
    • Rada Dyscypliny Naukowej Literaturoznawstwo
  • Dziekanat
  • Nauka
    • Realizowane projekty badawcze
    • Czasopisma naukowe Wydziału
    • Konferencje
    • Wiodący obszar badawczy
    • Rozwój naukowy
    • Koła naukowe
    • Seminaria
  • Dydaktyka
    • Kształcenie hybrydowe oraz na odległość
    • System Zapewnienia Jakości Kształcenia
    • Komisje kierunkowe weryfikujące efekty uczenia się
    • Krajowe Ramy Kwalifikacji
    • Dydaktyka w szkole wyższej
    • Organizacja roku akademickiego 2022/2023
    • Opiekunowie lat w roku akademickim 2022/2023
    • Toki studiów
    • Informator ECTS
    • Programy studiów (aktualne syllabusy)
    • Programy wyrównawcze w roku akademickim 2022/2023
    • Programy wyrównawcze w roku akademickim 2021/2022
    • Zagadnienia na egzamin dyplomowy licencjacki i magisterski
    • Centrum Kształcenia Nauczycieli
  • Informacje
    • Doktoraty - Historia
    • Doktoraty - Językoznawstwo
    • Doktoraty - Lteraturoznawstwo
    • Obrony prac doktorskich
    • Postępowania habilitacyjne
    • Profesury
    • Konkursy - ogłoszenia
    • Zatrudnienie na Wydziale (umowa o pracę) - pliki do pobrania
    • Zatrudnienie na Wydziale (umowa zlecenie) - pliki do pobrania
  • Kontakt
  • Współpraca
    • Współpraca międzynarodowa
    • Współpraca środowiskowa
    • Program NAWA – Promocja Języka Polskiego 2022
    • Program NAWA - Promocja Języka Polskiego 2023
  • PROM
  • Ogłoszenia
  • Deklaracja dostępności
  • » Kształcenie hybrydowe oraz na odległość
  • » System Zapewnienia Jakości Kształcenia
  • » Komisje kierunkowe weryfikujące efekty uczenia się
  • » Krajowe Ramy Kwalifikacji
  • » Dydaktyka w szkole wyższej
  • » Organizacja roku akademickiego 2022/2023
  • » Opiekunowie lat w roku akademickim 2022/2023
  • » Toki studiów
  • » Informator ECTS
  • » Programy studiów (aktualne syllabusy)
  • » Programy wyrównawcze w roku akademickim 2022/2023
  • » Programy wyrównawcze w roku akademickim 2021/2022
  • » Zagadnienia na egzamin dyplomowy licencjacki i magisterski
  • » Centrum Kształcenia Nauczycieli
Wersja dla niedowidzacych
A A A

Dydaktyka » Dydaktyka w szkole wyższej

 

Dydaktyka w szkole wyższej to odrębna zakładka strony WFH służąca ekspozycji treści, pozwalających podnieść jakość metodyczną prowadzonych w obrębie Wydziału zajęć dydaktycznych. Miejsce to będzie pozwalało na prezentację różnorodnych materiałów ujawniających i komentujących:

  • specyfikę dydaktyczną szkoły wyższej;
  • literaturę przedmiotu;
  • planowanie pracy dydaktycznej;
  • formy i metody pracy dydaktycznej;
  • posługiwanie się środkami dydaktycznymi;
  • projektowanie efektów kształcenia.

Prosimy wszystkich zainteresowanych tak określoną problematyką, o udostępnianie związanych z nią materiałów, przemyśleń i osiągnięć własnych. Wydział Filologiczno-Historyczny jest polem koegzystencji różnych dydaktyk szczegółowych. Szersze ujawnienie ich specyfiki służyć może pożytecznemu rozszerzeniu naszych humanistycznych horyzontów dydaktycznych.

Materiały prosimy przesyłać na adres: m.janik@ajd.czest.pl

dr hab. Maciej Janik, prof. UJD
Instytut Historii


  • Dydaktyka szkoły wyższej - literatura przedmiotu
  • Publikacje
« wstecz
| Wydział | Rady Dyscyplin | Dziekanat | Nauka | Dydaktyka | Informacje | Kontakt | Współpraca | PROM | Ogłoszenia | Deklaracja dostępności

Valid XHTML 1.0 Strict

Online: 1 | W tym tygodniu: 555 | W tym miesiącu: 6580 | Wszystkich wizyt: 300578