•  
  • O Wydziale
    • Władze Wydziału
    • Struktura Wydziału
    • Informacje o Wydziale (do 30 września 2019)
    • Strategia rozwoju
    • Polityka jakości
    • Akredytacje
    • Regulaminy
    • Organy kolegialne
    • Internetowa Poradnia Językowa
    • Baza pracowników Wydziału Humanistycznego
    • OGŁOSZENIA
  • Dziekanat
  • Nauka
    • Realizowane projekty badawcze
    • Czasopisma naukowe Wydziału
    • Konferencje
    • Wiodący obszar badawczy
    • Rozwój naukowy
    • Koła naukowe
  • Dydaktyka
    • Kształcenie hybrydowe oraz na odległość
    • System Zapewnienia Jakości Kształcenia
    • Komisje kierunkowe weryfikujące efekty uczenia się
    • Krajowe Ramy Kwalifikacji
    • Informator ECTS
    • Toki studiów
    • Opiekunowie lat w roku akademickim 2020/2021
    • Dydaktyka w szkole wyższej
    • Programy wyrównawcze
    • Programy studiów (aktualne syllabusy)
  • Informacje
    • Doktoraty - Historia
    • Doktoraty - Językoznawstwo
    • Doktoraty - Lteraturoznawstwo
    • Obrony prac doktorskich
    • Postępowania habilitacyjne
    • Profesury
    • Konkursy - ogłoszenia
    • Zatrudnienie na Wydziale - pliki do pobrania
  • Kontakt
  • Współpraca
    • Współpraca międzynarodowa
    • Współpraca środowiskowa
  • OGŁOSZENIA
  • Deklaracja dostępności
  • » Kształcenie hybrydowe oraz na odległość
  • » System Zapewnienia Jakości Kształcenia
  • » Komisje kierunkowe weryfikujące efekty uczenia się
  • » Krajowe Ramy Kwalifikacji
  • » Informator ECTS
  • » Toki studiów
  • » Opiekunowie lat w roku akademickim 2020/2021
  • » Dydaktyka w szkole wyższej
  • » Programy wyrównawcze
  • » Programy studiów (aktualne syllabusy)
Wersja dla niedowidzacych
A A A

Dydaktyka » System Zapewnienia Jakości Kształcenia

 

System Zapewnienia Jakości Kształcenia

 

 

Wewnętrzny system zapewniania jakości kształcenia działa na Wydziale Humanistycznym od 2008 r. i związany jest ściśle z założeniami uczelnianego systemu zapewniania jakości kształcenia. Funkcjonuje on w oparciu o dobre doświadczenia w zapewnianiu i stałym podnoszeniu jakości kształcenia i reguluje mechanizmy jego monitorowania i doskonalenia na studiach pierwszego, drugiego i trzeciego stopnia oraz na studiach podyplomowych. W 2012 uległ zmianom w związku z nowelizacją Ustawy prawo o szkolnictwie wyższym i wprowadzeniem Krajowych Ram Kwalifikacji. Wewnętrzny system zapewniania jakości kształcenia w Uniwersytecie Humanistyczno-Przyrodniczym wprowadzono razem z wytycznymi do projektowania programów kształcenia na danym wydziale, kierunku studiów, poziomie i profilu kształcenia oraz zarządzeniami Rektora, dotyczącymi m.in. struktury i zadań USZJK. Uchwała Nr 102/2012 Senatu Uczelni z dnia 26 września 2012 r. w sprawie Uczelnianego Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia w znacznym stopniu określiła kompetencje i zadania poszczególnych zespołów odpowiedzialnych za jakość kształcenia na wszystkich poziomach i formach studiów.

W związku z wdrażaniem USZJK zostały powołane wydziałowe i kierunkowe komisje, pracujące od lutego 2012 roku nad unowocześnieniem programów kształcenia, w tym przede wszystkim nad opracowaniem efektów kształcenia dla wszystkich kierunków studiów w Uniwersytecie Humanistyczno-Przyrodniczym im. Jana Długosza. We wrześniu 2012 roku powołano nowe zespoły do spraw jakości kształcenia na kadencję 2012-2016.


  • Uczelniany System Zapewnienia Jakości Kształcenia
  • Regulaminy Zespołów ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia
  • Wydziałowy Zespół ds. Jakości Kształcenia
  • Kierunkowy Zespół ds. Jakości Kształcenia na kierunku Dziennikarstwo i kultura mediów
    oraz na kierunku Kultura w mediach i komunikacji
  • Kierunkowy Zespół ds. Jakości Kształcenia na kierunku Filologia
  • Kierunkowy Zespół ds. Jakości Kształcenia na kierunku Filologia polska
  • Kierunkowy Zespół ds. Jakości Kształcenia na kierunku Filozofia
  • Kierunkowy Zespół ds. Jakości Kształcenia na kierunku Historia
  • Kierunkowy Zespół ds. Jakości Kształcenia na kierunku Iberoznawstwo
  • Kierunkowy Zespół ds. Jakości Kształcenia na kierunku Język niemiecki w obrocie gospodarczym
  • Uchwały Senatu AJD w sprawie efektów kształcenia na Wydziale Filologiczno-Historycznym
  • Działania i procedury w zakresie podnoszenia jakości kształcenia
« wstecz
| O Wydziale | Dziekanat | Nauka | Dydaktyka | Informacje | Kontakt | Współpraca | OGŁOSZENIA | Deklaracja dostępności

Valid XHTML 1.0 Strict

Online: 1 | W tym tygodniu: 555 | W tym miesiącu: 6580 | Wszystkich wizyt: 300578