•  
  • O Wydziale
    • Władze Wydziału
    • Struktura Wydziału
    • Informacje o Wydziale (do 30 września 2019)
    • Strategia rozwoju
    • Polityka jakości
    • Akredytacje
    • Regulaminy
    • Organy kolegialne
    • Internetowa Poradnia Językowa
    • Baza pracowników Wydziału Humanistycznego
    • Konsultacje pracowników w semestrze letnim 2021/2022
    • OGŁOSZENIA
    • Dostępność - informacje o Uczelni
  • Dziekanat
  • Nauka
    • Realizowane projekty badawcze
    • Czasopisma naukowe Wydziału
    • Konferencje
    • Wiodący obszar badawczy
    • Rozwój naukowy
    • Koła naukowe
    • Seminaria
  • Dydaktyka
    • Kształcenie hybrydowe oraz na odległość
    • System Zapewnienia Jakości Kształcenia
    • Komisje kierunkowe weryfikujące efekty uczenia się
    • Krajowe Ramy Kwalifikacji
    • Informator ECTS
    • Toki studiów
    • Organizacja roku akademickiego 2021/2022
    • Opiekunowie lat w roku akademickim 2021/2022
    • Dydaktyka w szkole wyższej
    • Programy wyrównawcze w roku akademickim 2021/2022
    • Programy studiów (aktualne syllabusy)
    • Zagadnienia na egzamin dyplomowy licencjacki i magisterski
    • Centrum Kształcenia Nauczycieli
  • Informacje
    • Doktoraty - Historia
    • Doktoraty - Językoznawstwo
    • Doktoraty - Lteraturoznawstwo
    • Obrony prac doktorskich
    • Postępowania habilitacyjne
    • Profesury
    • Konkursy - ogłoszenia
    • Zatrudnienie na Wydziale - pliki do pobrania
  • Kontakt
  • Współpraca
    • Współpraca międzynarodowa
    • Współpraca środowiskowa
  • PROM
  • Ogłoszenia
  • Deklaracja dostępności
  • » Kształcenie hybrydowe oraz na odległość
  • » System Zapewnienia Jakości Kształcenia
  • » Komisje kierunkowe weryfikujące efekty uczenia się
  • » Krajowe Ramy Kwalifikacji
  • » Informator ECTS
  • » Toki studiów
  • » Organizacja roku akademickiego 2021/2022
  • » Opiekunowie lat w roku akademickim 2021/2022
  • » Dydaktyka w szkole wyższej
  • » Programy wyrównawcze w roku akademickim 2021/2022
  • » Programy studiów (aktualne syllabusy)
  • » Zagadnienia na egzamin dyplomowy licencjacki i magisterski
  • » Centrum Kształcenia Nauczycieli
Wersja dla niedowidzacych
A A A

Dydaktyka » Dydaktyka w szkole wyższej » Publikacje

 

Proweniencja materiałów publikowanych:


Dobre obyczaje w kształceniu akademickim, pod red. Kazimierza Kloca i Ewy Chmieleckiej:
www.fundacja.edu.pl/pliki/pdf/dobre_obyczaje.pdf, dostęp: 15 II 2017 r. ;

 

Goban-Klas, Uniwersytet 2,0 (...)
www.ktime.up.krakow.pl/symp2013/referaty_2013_10/goban.pdf, dostęp: 20 III 2017 r.;

 

G. Labuda, Rola i zadania uniwersytetu w nowoczesnej organizacji nauki.
Wejherowska Biblioteka Cyfrowa;

 

K. Olbrycht, Współczesne pytania wokół relacji mistrz-uczeń,
http://gazeta.us.edu.pl/node/194851, dostęp: 2 IV 2017 r.;

 

T. Saryusz-Wolski, D. Piotrowska, Definiowanie efektów kształcenia dla programów studiów i przedmiotów/modułów, www.uniwersytetradom.pl/files/get_userfile.php?id=2866, dostęp: 2 IV 2017 r.

 

A. Kocikowski, Kosztochłonność studiów a kwestia przyszłości e-learningu w dydaktyce akademickiej, www.e-edukacja.net/siodma/referaty/Sesja_1_4.pdf, dostęp: 12 IV 2017 r.;

 

S. Karwala, Model mentoringu we współczesnej szkole wyższej(...), mentoring.com.pl/mentoring.pdf, dostęp: 12 IV 2017 r.

 



Pliki do pobrania:


Mentoring we współczesnej szkole wyższej Rozmiar: 1546.14KB
goban Rozmiar: 342.73KB
Kosztochłonność studiów a e-learning Rozmiar: 197.05KB
Chmielecka, Dobre obyczaje w kształceniu akademickim Rozmiar: 1741.16KB
Definiowanie efektów kształcenia Rozmiar: 1380.96KB
Olbrycht-Relacja Mistrz-Uczeń Rozmiar: 252.26KB
Labuda-Rola i zadania uniwersytetu Rozmiar: 46026.36KB
« wstecz
| O Wydziale | Dziekanat | Nauka | Dydaktyka | Informacje | Kontakt | Współpraca | PROM | Ogłoszenia | Deklaracja dostępności

Valid XHTML 1.0 Strict

Online: 1 | W tym tygodniu: 555 | W tym miesiącu: 6580 | Wszystkich wizyt: 300578