•  
  • Wydział
    • Władze Wydziału
    • Struktura Wydziału
    • Kolegium Dziekańskie
    • Komisje i zespoły
    • Pełnomocnicy Dziekana i Koordynatorzy Wydziałowi
    • Akredytacje
    • Regulaminy
    • Baza pracowników Wydziału Humanistycznego
    • Konsultacje pracowników w semestrze zimowym 2023/2024
    • Dostępność - informacje o Uczelni
    • Konkursy
    • Zatrudnienie (umowa o pracę)
    • Zatrudnienie (umowa zlecenie)
  • Rady Dyscyplin
    • Ewaluacja dyscyplin naukowych
    • Rada Dyscypliny Naukowej Filozofia
    • Rada Dyscypliny Naukowej Historia
    • Rada Dyscypliny Naukowej Językoznawstwo
    • Rada Dyscypliny Naukowej Literaturoznawstwo
  • Dziekanat
  • Nauka
    • Czasopisma naukowe Wydziału
    • Konferencje
    • Wiodący obszar badawczy
  • Koła naukowe
    • Studencko-Doktoranckie Koło Naukowe Historyków
    • Koło Naukowe Filozofów
  • Dydaktyka
    • System Zapewnienia Jakości Kształcenia
    • Komisje kierunkowe weryfikujące efekty uczenia się
    • Dydaktyka w szkole wyższej
    • Toki studiów
    • Programy studiów
    • Programy wyrównawcze w roku akademickim 2023/2024
    • Programy wyrównawcze w roku akademickim 2022/2023
    • Programy wyrównawcze w roku akademickim 2021/2022
  • Współpraca
    • Współpraca międzynarodowa
    • Współpraca środowiskowa
    • Program NAWA – Promocja Języka Polskiego 2022
    • Program NAWA - Promocja Języka Polskiego 2023
  • Ogłoszenia
  • Kontakt
  • Deklaracja dostępności
  • » System Zapewnienia Jakości Kształcenia
  • » Komisje kierunkowe weryfikujące efekty uczenia się
  • » Dydaktyka w szkole wyższej
  • » Toki studiów
  • » Programy studiów
  • » Programy wyrównawcze w roku akademickim 2023/2024
  • » Programy wyrównawcze w roku akademickim 2022/2023
  • » Programy wyrównawcze w roku akademickim 2021/2022
Wersja dla niedowidzacych
A A A

Dydaktyka » Dydaktyka w szkole wyższej » Publikacje

 

Proweniencja materiałów publikowanych:


Dobre obyczaje w kształceniu akademickim, pod red. Kazimierza Kloca i Ewy Chmieleckiej:
www.fundacja.edu.pl/pliki/pdf/dobre_obyczaje.pdf, dostęp: 15 II 2017 r. ;

 

Goban-Klas, Uniwersytet 2,0 (...)
www.ktime.up.krakow.pl/symp2013/referaty_2013_10/goban.pdf, dostęp: 20 III 2017 r.;

 

G. Labuda, Rola i zadania uniwersytetu w nowoczesnej organizacji nauki.
Wejherowska Biblioteka Cyfrowa;

 

K. Olbrycht, Współczesne pytania wokół relacji mistrz-uczeń,
http://gazeta.us.edu.pl/node/194851, dostęp: 2 IV 2017 r.;

 

T. Saryusz-Wolski, D. Piotrowska, Definiowanie efektów kształcenia dla programów studiów i przedmiotów/modułów, www.uniwersytetradom.pl/files/get_userfile.php?id=2866, dostęp: 2 IV 2017 r.

 

A. Kocikowski, Kosztochłonność studiów a kwestia przyszłości e-learningu w dydaktyce akademickiej, www.e-edukacja.net/siodma/referaty/Sesja_1_4.pdf, dostęp: 12 IV 2017 r.;

 

S. Karwala, Model mentoringu we współczesnej szkole wyższej(...), mentoring.com.pl/mentoring.pdf, dostęp: 12 IV 2017 r.

 



Pliki do pobrania:


Mentoring we współczesnej szkole wyższej Rozmiar: 1546.14KB
goban Rozmiar: 342.73KB
Kosztochłonność studiów a e-learning Rozmiar: 197.05KB
Chmielecka, Dobre obyczaje w kształceniu akademickim Rozmiar: 1741.16KB
Definiowanie efektów kształcenia Rozmiar: 1380.96KB
Olbrycht-Relacja Mistrz-Uczeń Rozmiar: 252.26KB
Labuda-Rola i zadania uniwersytetu Rozmiar: 46026.36KB
« wstecz
| Wydział | Rady Dyscyplin | Dziekanat | Nauka | Koła naukowe | Dydaktyka | Współpraca | Ogłoszenia | Kontakt | Deklaracja dostępności

Valid XHTML 1.0 Strict

Online: 13 | W tym tygodniu: 555 | W tym miesiącu: 6580 | Wszystkich wizyt: 300578